Подолання освітніх втрат

Мета та основні завдання

Подолання освітніх втрат, викликаних особливостями організації освітнього процесу в 2020-2023 роках

Метою Програми є реалізація спільних заходів органів управління освітою, закладів освіти, наукових установ, громадських організацій, спрямованих на подолання освітніх втрат учнів,викликаних особливостями організації освітнього процесу в 2020-2023 роках.
Цієї мети передбачається досягти шляхом вирішення таких основних завдань:

- розробка науково-теоретичних засад та відповідних їм консультативно-методичних рекомендацій і заходів, спрямованих на подолання освітніх втрат здобувачів освіти;

- розроблення інструментарію для діагностування рівня опанування учнями навчального матеріалу, яким вони оволодівали в умовах воєнного часу самостійно або з використанням технологій дистанційного навчання та запровадження коригуючого навчання.

- організація консультативно-методичної роботи з підготовки та стимулювання педагогічних працівників закладів освіти міста до подолання освітніх втрат учнів (навчальних, виховних, фізичних, психологічних), опанування навичками гнучкого планування;

- ознайомлення педагогічних працівників із можливостями впровадження різноманітних видів профілактичної, фізкультурно-оздоровчої та здоров’язбережувальної діяльності для збереження і зміцнення здоров’я вихованців, учнів під час уроків; підвищення мотивації здобувачів освіти до фізичної активності;

- забезпечення комплексної психологічної й емоційної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни та в повоєнний час;

- адаптація освітніх стратегій та освітнього процесу до індивідуальних потреб здобувачів освіти, враховуючи рівень їх навчальних втрат, місце проживання, соціальні ресурси родин, отриманий дітьми та підлітками травматичний досвід тощо;

- консолідація й ефективне використання наявних ресурсів для створення та результативного функціонування системи з подолання освітніх втрат дітей, учнів;

- мінімізація освітніх втрат та підвищення якості надання освітніх послуг;

- інтеграція у міжнародний освітній простір з питань подолання освітніх втрат;

- ефективно використовувати доступні цифрові освітні ресурси для подолання освітніх втрат дітей дошкільного віку;

Нормативно-правова база

Доступ до публічної інформації

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №108 Криворізької міської ради Дніпропетровської області надає публічну інформацію керуючись:

Закон України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації»

Указ Президента України від 05 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації»

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади»

Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2011 р. № 1277 «Питання системи обліку публічної інформації»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2014 № 981 «Про затвердження Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Міністерстві освіти і науки України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 вересня 2014 р. за № 1154/25931

Наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2014 № 982 «Про затвердження Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Міністерство освіти і науки України, та Порядку відшкодування цих витрат», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 23 вересня 2014 р., за № 1155/25932

Наказ Міністерства освіти і науки України від 18.03. 2015 № 319 «Про затвердження Переліку службової інформації, що є власністю держави»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.07. 2019 № 983 «Про затвердження Переліку інформації, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних, розпорядником якої є Міністерство освіти і науки України

Залишити відповідь