Всесвітній день психічного здоров’я
З 05 по 09 жовтня 2020 року соціально-психологічною службою школи було проведено заходи, приурочені Всесвітньому дню психічного здоров’я (World Mental Health Day), який відзначається з 1992 року за ініціативою Всесвітньої федерації психічного здоров’я. Мета всіх заходів – формування психологічної культури учасників освітнього процесу, попередження конфліктних ситуацій серед учасників освітнього процесу та формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.
Позитиний настрій – найголовніше в житті. Саме оптимізм не дозволяє впасти в депресію, нервувати через дрібниці, які руйнують імунітет, впливають на внутрішні відчуття, від яких залежить здоров’я.
У вестибюлі школи презентував Всесвітній день психічного здоров’я стенд психологічної просвіти «Психічне здоров’я – цінність кожного». Для створення позитивного тонусу на початку робочого дня педагогам було запропоновано стати учасниками соціально-психологічної лотереї «Позитивні побажання».
Учні, педагоги, батьки мали нагоду ознайомитися з «порадником» (рекомендації, підготовлені соціально-психологічною службою закладу).
Кожна сучасна школа має бути, передусім, центром сприяння здоров’ю. З метою формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів школи було організовано та проведено такі заходи:
- Соціально-психологічна вправа «Паркан думок» (вільне висловлення запитань, врвжень та побажань: навчання умінню керувати своїми емоціями, настроєм, діями). Мета: вільне висловлення дкмок та ідей щодо покращення освітнього процесу та кращого налагодження зв’язків школи, батьків та здобувачів освіти.
- Тренінгове заняття з «Стався до інших так, як би хотів щоб ставились до тебе. Тренінг з розвитку толерантності».
- Соціально-психологічна акція «Посміхнись життю» («Смайлик настрою») зі здобувачами освіти проводиться протягом тижня.
- Тренінгове заняття «Емоції людини та етика спілкування». Акцентувати увагу учнів на понятті «емоції», розвивати вміння керувати емоціями, розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти усвідомленню учнями впливу емоцій на стан їх здоров’я.
Мета акції:
- Навчити здобувачів освіти розрізняти емоції та емоційні стани;
- Тренувати вміння давати пояснення негативним та позитивним проявам поведінки;
- Закріпити вміння бути толерантним у будь-якій ситуації та вміти слухати та чути товариша.
Такі форми роботи, допомагає сформувати в учнівському колективі мікроклімат позитиву і налаштувати на підтримку, небайдужість до стану іншої людини та подій.